چه قاب تختی برای شما بهترین است؟

با گذراندن زمان زیادی در رختخواب ، انتخاب یک مورد مناسب بسیار حیاتی است. تختخواب مناسب نه تنها از اتاق خواب شما تعریف می کند بلکه باعث خواب بهتر شبانه می شود. اطلاعات زیر برای کمک به شما در انتخاب درست طراحی شده است.

 

اندازه اتاق خود را در نظر بگیرید

به طور کلی ، با توجه به بزرگ بودن اتاق شما یک عامل اصلی در تصمیم گیری برای خرید است. اگر اتاق خواب کوچکی دارید ، پس یک صرفه جویی در فضا ممکن است برای شما مناسب باشد. اینها به دقت طراحی شده اند تا از فضای موجود شما نهایت استفاده را ببرند. یک اتاق خواب باید شما را از فشارهای روز کار خلاص کند و اتاق راحت و بدون سر و صدا راحت تر است.

چه فریم از تخت خواب

البته ، یکی دیگر از ملاحظات ، سبک قاب تخت خواب است که شما دنبال آن هستید. آیا به دنبال سبک کلاسیک یا مدرن تر هستید؟

 

طراحی سنتی

اگر تنظیماتی به سبک کلبه دارید ، توصیه می کنیم یک طرح سنتی انتخاب کنید. ما فریم های تختخوابی متنوعی داریم که با این شرایط مطابقت دارند ، از جمله تختخواب کلاسیک ما ، حس واقعی تختخواب را برای خواب راحت به شما می دهد.

طراحی مدرن

اگر کسی هستید که به دنبال پیچ و تاب هستید باید فرمی مدرن برای تخت خواب خود انتحاب کنید.

 

رنگ اتاق شما

البته ، یک نکته دیگر همیشه باید رنگ بندی اتاق خواب شما باشد. ما مجموعه گسترده ای از رنگ ها ، از جمله چوب های جنگلی داریم. این امر متناسب سازی با رنگها و مبلمان موجود را ساده می کند. در صورت نیاز به هر نمونه ، ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید