چگونه از آینه ها در اتاق خواب استفاده کنیم ؟

آینه هایی که به صورت صحیح قرار گرفته اند می توانند زیبایی و همچنین عملکرد را به اتاق شما اضافه کنند. بسیاری از روش های عملی و خلاقانه استفاده از آینه در اتاق خواب شما وجود دارد. برای قرار دادن آینه ها در اتاق خواب ، چند پیشنهاد عالی را بخوانید:

فضا را بصری تقویت کنید

آینه در اتاق خواب

آیا اتاق خواب شما در سمت کوچکتر است؟ داشتن کرکره های آینه دار تمام طول در کمد لباس می تواند فضا را بسیار بزرگتر از آنچه که هست نشان دهد.

در کمد لباس خود یک منطقه پانسمان ایجاد کنید

اگر اتاق خواب شما به اندازه کافی بزرگ نیست تا بتواند یک محل پانسمان جداگانه را در خود جای دهد ، می توانید بخشی از کمد لباس را به آینه ای به میز آرایش تبدیل کنید.

 

نور را با آینه بگیرید

آینه بزرگی را به شکلی قرار دهید که نور پنجره را منعکس کند. اگر اتاق خواب شما تاریک است ، آن را با نور غرق می کند.

 

هنر با آینه

این قطعه هنری با استفاده از آینه در یک موضوع انتزاعی ، یک نقطه کانونی جالب روی دیوار بالای تخت ایجاد می کند.دکوراسیون آینه برای اتاق خواب

 

مناظر باغ دوست داشتنی را منعکس کنید

یک آینه قاب دار را در موقعیت مناسب قرار دهید تا مناظر زیبایی از باغ خود را ثبت کند. یک راه عالی برای ورود به فضای باز.

 

نقاشی دیواری با آینه چطور؟

از آینه ها با اندازه ها و اشکال مختلف استفاده کنید و یک نقاشی دیواری دیواری جالب در بالای تخت ایجاد کنید. برخی از پیشنهادات:

یک نقاشی دیواری به شکل خورشید ایجاد کنید ، در حالی که یک آینه دایره ای در وسط قرار دارد و آینه هایی به شکل الماس از آن تابیده می شوند.

برای ایجاد گلبرگهای گل از آینه های دایره ای یا شش ضلعی استفاده کنید. می توانید ساقه ها و برگ ها را روی دیوار رنگ کنید تا تصویر کامل شود!

برای جلوه ای جالب از آینه ها در الگوهای هندسی که نزدیک هم قرار گرفته اند استفاده کنید.

آینه های ایستاده با نگاه عتیقه

یک آینه ایستاده که می تواند کج شود در هر گوشه اتاق عالی به نظر می رسد. یک مزیت اضافه شده این است که اگر می خواهید دکوراسیون اتاق را تغییر دهید ، می توان آن را جابجا کرد .

 

دیوار آینه

شما می توانید یک دیوار کامل را به آینه هایی با شکل و اندازه های مختلف اختصاص دهید ، که به زیبایی قاب گرفته تا در کنار هم عالی به نظر برسد.ایده های آینه ای برای تزئین دیوار

پشت سر بگذارید ، آویزان نشوید.

 

آینه ایستاده در اتاق خواب

آینه را به جای آویزان کردن به دیوار تکیه دهید تا زیبایی زیبایی دیگری پیدا کند.

 

 بالیوود گلم

همه شما برای تقویت فضای بالیوود در اتاق خود به یک آینه غرور نیاز دارید. این لوازم جانبی و نگین های جواهرات به عنوان قطعات برجسته اتاق خواب کار می کنند.

آینه چوبی

اینها فقط برخی ایده های خلاقانه در زمینه دکوراسیون با استفاده از آینه هایی است که می توانند زندگی ، نور و جذابیت را به اتاق شما اضافه کنند. اطمینان حاصل کنید که آینه را برای بازتاب و تمرکز بر نماها یا اشیایی که می خواهید برجسته شوند تنظیم کرده اید.

ایده های تزئینات خود را محدود نکنید. به روش های جدید و هیجان انگیزی بیندیشید که از طریق آنها می توانید آینه ها را اضافه کنید و فضای دلخواه خود را در اتاق خواب خود بدست آورید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید