9 ایده عجیب و غریب برای طراحی فضای اتاق خواب کوچک خود

اتاق خواب شما باید نمایانگر سبک و شخصیت شما باشد. مهم نیست که بزرگ باشد یا کوچک ، به اندازه شما بی نظیر باشد. فقط به این دلیل که شما یک اتاق خواب کوچک دارید به این معنی نیست که نمی توانید سبک فوق العاده زیادی داشته باشید. در اینجا 9 ایده عجیب و غریب از آورده شده است تا به شما در ایجاد یک اتاق خواب کمک کنند.

1. رنگهای روشن را انتخاب کنید

رنگ های روشن می توانند هر نوع فضایی را باز کنند و اتاق خواب نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حالی که دیوارها را سفید نگه داشته اید ، سعی کنید نوعی بافت چوبی روی زمین ، لوازم اتاق خواب یا روتختی اضافه کنید تا سرزندگی و گرما را تزریق کند.

 

2. زنگ های خاکی

رنگ های گرم خاکی در رنگ های قهوه ای و سبز تیره اتاق خواب را دنج و تنگ می کند. فرش های کف ، فرش ها و روتختی های مایل به قهوه ای تمرکز خود را به سمت پایین نگه می دارند و اتاق خواب را باز می کنند.

3. دستبافت و صنایع دستی

پارچه های دستی در پنبه ، پارچه و ابریشم گرما را به یک اتاق کوچک می افزایند. پارچه دست ساز و چاپ شده احساس زیبایی به فضا می بخشد و فضای محدود موجود را فراموش می کند.

 

4. عکس

عکسها فقط روشنایی و فتنه را به فضا نمی بخشند ، بلکه در اتاق های خواب کوچک ، عمق می بخشند. می توان آنها را بالای تخت قرار داد تا احساس بزرگی ایجاد کند.

 

5. رنگ تعریف شده

ما متوجه می شویم که این با نکته قبلی ما در نگه داشتن یک پالت رنگ روشن مغایرت دارد ، اما اگر به خوبی انجام شود ، اتاق های خواب کوچک می توانند از نظر رنگ بسیار سودمند باشند. وقتی از رنگ به صورت هوشمند و در مناطق کاملاً مشخص استفاده می شود ، می تواند اتاق شما را سرزنده و شاداب نشان دهد. همچنین می تواند مناطق مختلفی را تعریف کند.

 

6. پارچه سنگین

به نظر می رسد این یک اکسیمورون باشد ، اما پارچه های سنگین آویزان به تخت ، باعث می شود فضای اتاق خواب بزرگتر به نظر برسد.

 

7. کاغذ دیواری

اگر هرگز کاغذ دیواری برای خانه خود امتحان نکرده اید ، با امتحان چاپ پررنگ در یک اتاق خواب کوچک ، آب ها را امتحان کنید. قول می دهیم اتاق شما دگرگون می شود! تصاویر پس زمینه شخصیت های زیادی را به یک فضا اضافه می کند و برای آرایش اتاق نیازی به هیچ نوع دکور دیگری ندارید. هنر آن به تنهایی.

 

8. آویز دیوار پارچه ای

فقط یک تکه پارچه روی دیوار اتاق خواب کوچک شما ، به جای آراستن تختخواب ، می تواند اتاق شما را دمدمی و روشن نشان دهد. دیوار آویزهای پارچه ای را امتحان کنید تا بیانیه ای از سبک دیگر اضافه کنید

 

9. رنگ یکنواخت

یک روش جالب برای دادن توهم اندازه به اتاق خواب های کوچک ، رنگ آمیزی همه مبلمان به صورت تک رنگ است. رنگ آمیزی همه چیز به رنگ سفید یا قهوه ای امکان افزودن چندین عنصر را بدون ایجاد تنگ شدن به شما می دهد.

چندین روش وجود دارد که می تواند اتاق خواب های کوچک را بیش از آنچه که هست جالب و جالب نشان دهد. با عناصر مختلف آزمایش کنید و احساس خود را ببینید. از بیرون رفتن از منطقه راحتی خود نترسید ، فقط ممکن است چیزی پیدا کنید که برای اتاق خواب خاص شما مناسب باشد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید