خواب و کمردرد

با گزارش موسسه بهداشت و رفاه استرالیا ، تا 90٪ از بیماران Aussie کمر درد را تجربه خواهند کرد. و مطالعات بیشتر نشان می دهد 59٪ از افراد مبتلا به کمر درد ، اگر دچار کمردرد هستید ، اختلالات خواب را گزارش می کنند. این مقاله برای شما مناسب است.

به عنوان یک متخصص خواب برجسته در استرالیا ، لذت بردن از تحصیل 9 ساله تحصیلات آکادمیک در این مقاله ، به اشتراک گذاشتن دقیقاً آنچه شما باید در مورد کمر درد بدانید - و مهمتر از همه ، چگونگی کاهش آن بسیار خوشحال کننده است.

اول ... چرا کمر درد دارم؟

تحقیقات انجام شده در تحقیقات مختلف نشان می دهد سه علت شایع این موارد عبارتند از:

1. آسیب های مکانیکی ناشی از کار ، ورزش و یا نشستن طولانی مدت

2. بارداری، از فشار اضافی روی اسکلت توسط جنین در حال رشد ، به ویژه در سه ماهه دوم و سوم

3. پیری، تخریب مهره های ستون فقرات و / یا دیسک ها

 

آیا ممکن است تشک من مشکل ساز شود؟

بله کاملا.

شواهد علمی بنیاد خواب ملی نشان می دهد تشک های ناسازگار نیز می توانند به کمر درد کمک کنند. از نظر بالینی ، یک تشک متوسط ثابت شده است که باعث تراز و راحتی ستون فقرات می شود - و اغلب برای کسانی که کمردرد دارند توصیه می شود. گفته شد ، مشخصات خواب هر فرد منحصر به فرد است ، بنابراین ممکن است حتی اگر روی چنین تشکی بخوابید ، می تواند در درد شما نقش داشته باشد.

 

اما چگونه می توان فهمید که روی تشک مناسب برای مشخصات خواب خود خوابیده ام؟

به طور کلی ، هنگام خوابیدن به رختخواب ، خواب مناسب ، پرت کردن زیاد و چرخش بیش از حد و احساس زخم فشار ، احساس راحتی می کنید.

 

برای کاهش کمر درد چه چیز دیگری توصیه می کنید؟

اول: رژیم غذایی غنی از چربی های امگا 3 بخورید:

مطالعه ای که اخیراً  از مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ انجام شده نشان می دهد که 60٪ از افراد مبتلا به گردن یا کمر درد خاطرنشان می کنند که درد آنها را بهبود می بخشد و قابل توجه است که 59٪ از این افراد قادر به قطع داروهای ضد درد دارویی مانند ایبوپروفن بودند.

 

دوم ، یک میز ایستاده را انتخاب کنید:

تحقیقات انجام شده از دانشگاه استنفورد نشان می دهد کسانی که کمردرد دارند می توانند 32 هفته کاهش درد خود را هنگام استفاده از میز ایستاده به مدت چند هفته تجربه کنند. 32٪! این می تواند تفاوتی باشد بین اینکه شما می توانید یک خواب خوب داشته باشید یا نه. 

 

سوم - در اجرای مراحل فوق - امروز اقدام کنید.

شواهد موسسه بهداشت و رفاه استرالیا نشان می دهد 38٪ از افرادی که کمر درد دارند ، در زندگی روزمره "متوسط" تداخل می کند. اگر این شما هستید ، یک روز دیگر صبر نکنید. از توصیه های تخصصی من استفاده کنید و اکنون تغییر دهید: قبل از اینکه روز یا عصر دردناک دیگری سپری شود.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید