چرا ورزشکاران روزمره برای تمرینات بهتر به خواب نیاز دارند

شش مرحله تقویت خواب که می توانند تمرینات شما را موثرتر کنند

درست است خواب با کیفیت می تواند عملکرد یک ورزشکار را کم یا زیاد کند. چه در یک مسابقه مانند ماراتن دست و پنجه نرم کنید و چه بخواهید با سرعت بیشتری ورزش کنید ، همه چیز با چشم بسته شما شروع می شود و پایان می یابد.

ما شش مرحله تقویت خواب را گردآوری کرده ایم که می توانند چالش تمرین شما را آسان کنند. اما در ابتدا ، بیایید نگاهی به چرایی اهمیت خواب بیندازیم.

 

تأثیرات منفی خواب خیلی کم

به آخرین باری که خواب کافی ندارید فکر کنید. روز بعد احساس کردی؟

کوتاه آمدن از خواب چندین اثر کوتاه مدت دارد . ممکن است متوجه کاهش هوشیاری ، اختلال در حافظه ، افزایش سطح استرس ، عملکرد کلی بدتر و خطر آسیب بیشتر شوید.

شاید این باعث شده است که شما یک تمرین را نادیده بگیرید یا شاید باعث شود کارهای ساده شغلی خود را فراموش کنید.

هر چند این فقط تأثیر کوتاه مدت نیست. با گذشت زمان ، کیفیت پایین خواب می تواند به نگرانی های جدی سلامتی منجر شود ، از جمله خطر فشار خون بالا ، دیابت ، حمله قلبی ، نارسایی قلبی ، سرطان ، سکته مغزی و موارد دیگر.

هنوز قانع نشده اید؟ مشکلات خواب می تواند ظاهر بدنی شما را نیز تغییر دهد. سیاهی زیر چشم ، چروک شدن بیش از حد و خشن بودن پوست می تواند به کمبود مزمن خواب مرتبط باشد.

اگر اکنون روی خواب تمرکز کنید ، این تأثیرات طولانی مدت نگران کننده نخواهد بود. بین زمان واکنش سریعتر ، اشتباهات کمتر و احتمال آسیب دیدگی کمتر ، واضح است که خواب با کیفیت هر شب ، تمرینات شما را موثرتر می کند. بنابراین چگونه می توانید از وقوع آن اطمینان حاصل کنید؟

 

اهدافی را برای سلامتی و سلامتی خود تعیین کنید

با تعیین اهدافی برای سلامتی خود ، متعهد می شوید که اقدامی انجام دهید. اهداف را نیز ملموس نگه دارید. به راحتی می توان گفت که ما بیشتر می خوابیم یا بیشتر ورزش خواهیم کرد. از آنجا که این اهداف کمتر مشخص هستند ، بنابراین ما کمتر می توانیم آنها را دنبال کنیم.

اهداف موثر از مدل SMART پیروی می کنند. آنها خاص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی، واقع بینانه و به موقع هستند. هنگامی که هدف اصلی خود را تعیین کردید ، آن را به اهداف کوچکتر تقسیم کنید تا به موفقیت خود برسید.

به عنوان مثال ، اگر دویدن مایل یک کابوس به نظر می رسد ، یک روز با 15 دقیقه پیاده روی شروع کنید. روز بعد ، هدف خود را تعیین کنید که 14 دقیقه راه بروید و یک دقیقه بدوید. روز بعد 13 دقیقه پیاده روی کنید و دو دقیقه بدوید و همینطور ادامه دهید. بعد از دو هفته ، آن مایل را به سبک ناک اوت می کنید.

 

یادداشت های مثبت را بگیرید

ورزشکاران حرفه ای همیشه باید در راس بازی خود باشند. حتی اگر در Super Bowl یا World Series بازی نکنیم ، می توانیم به دنبال برخی از اشاره گرها باشیم.

به عنوان مثال ، بازیکنان بیس بال ستاره گفته اند که با استفاده از پرده خاموشی و دور نگه داشتن فناوری از رختخواب ، بازی خود را افزایش می دهند . طرفداران بسکتبال به این نکته اشاره کرده اند که از خنک شدن دمای اتاقشان که برای خواب بهتر مناسب است اطمینان حاصل می کنند. برخی از ورزشکاران حرفه ای نیز برنامه های آرامش بخشی را برای گرفتن zzz های با کیفیت تر مفید دانسته اند.

در همین حال، ورزشکاران NFL هستند بهتر ردیابی عادات خواب خود را با شماره خواب 360 ® تخت هوشمند با SleepIQ ® تکنولوژی . آنها می توانند مواردی مانند خواب آرام و قلب و ضربان تنفس را کنترل کنند تا درک بهتری از آنچه که در حالت بیدار نیستند داشته باشند. آنها از این اطلاعات برای کمک به آموزش و بازیابی برای بهبود انرژی ، بازیابی و مصونیت خود استفاده می کنند.

به طور کلی ، ورزشکاران با بدن خود هماهنگی بیشتری دارند و معمولاً در طول فصل یک روال خواب ایجاد می کنند. به محض اینکه شیار خود را پیدا کنند ، حتی ممکن است نیازی به ساعت زنگ دار نداشته باشند. آنها به سادگی با جسم و روح تازه ای از خواب بیدار می شوند.

برای رسیدن به این هدف لازم نیست که یک ورزشکار نخبه باشید. بدن شما معمولاً به شما دروغ نمی گوید. وقتی به اندازه کافی استراحت کرد ، پاسخ مثبت می دهد. اگر آن را کوتاه کنید ، بدن باعث می شود عواقب آن را متحمل شوید.

 

یک برنامه شروع کنید

ورزشکاران حرفه ای برنامه های خود را با شروع هر فصل دریافت می کنند. آنها تمرینات و عادات خواب خود را بر این اساس آماده می کنند. این نیز برای ورزشکاران روزمره بسیار الهام بخش است. به برنامه خود برای هفته آینده نگاه کنید. آیا چیزی وجود دارد که شما را از خوابیدن در هر ساعت یک ساعت باز دارد؟

شاید شما تولد یک دوست داشته باشید. این بدان معنی است که یک تمرین را به صبح منتقل می کنید یا یک تمرین طولانی تر را برای روز بعد تعیین می کنید.

تعداد خواب SleepIQ ® خواب که می گویند آنها به طور منظم ورزش آرام ترین به طور کلی، بالاترین نمره SleepIQ® و کمترین میانگین ضربان قلب و نفس نرخ در مقایسه با کسانی که گاهی اوقات و یا به ندرت ورزش. *

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید