راهنمای نحوه خرید سرویس خواب

برای خرید سرویس خواب مناسب اتاقتان باید دو موضوع مهم را مدنظر قرار دهید:

  1. انتخاب قاب تخت
  2. پیدا کردن قیمت مناسب

انتخاب قاب تخت

اتاقت را اندازه بگیر به فضایی که تخت شما در آن قرار می گیرد نگاه کنید و آن را با خط کش نواری اندازه بگیرید. مطمئن شوید که حداقل چند فوت فضا به دیوارها و هر مبلمانی در اتاق وجود دارد. اندازه تخت بستگی به اندازه اتاق دارد. راه دیگر برای اندازه گیری دقیق اگر از قبل تشک دارید، قرار دادن تشک روی کف اتاقتان است. با این کار دقیقا خواهید دید که خود تشک چقدر فضا را اشغال می کند. این در انتخاب نوع قاب تخت برای خرید بسیار مفید خواهد بود.

اندازه‌های معمول تخت‌خواب دوقلو، کامل، ملکه و کینگ است. یک قاب تخت دو نفره در فضایی به ابعاد 39 اینچ در 70 اینچ (99 تا 178 سانتی متر) قرار می گیرد. برای یک فریم تخت کامل، به طور کلی به فضایی با ابعاد 54 در 75 اینچ (137 در 190 سانتی متر) نیاز دارید. 60 در 80 اینچ (152 در 203 سانتی متر) فضای کافی برای یک قاب تخت خواب ملکه است. یک قاب تخت کینگ به ابعاد 72 در 84 اینچ (183 در 213 سانتی متر) نیاز دارد. با این حال اندازه قاب تخت خواب ها می تواند متفاوت باشد که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید.

ارتفاع تخت خواب

تشک خود را اندازه بگیرید ارتفاع تشک و ست های تخت را که در نظر دارید بررسی کنید. سپس، تعیین کنید که آیا به یک قاب تخت بلند یا کم نیاز دارید. بنابراین، اگر تشکی به ارتفاع چهار اینچ دارید، ممکن است بخواهید یک فریم تخت بلند را در نظر بگیرید. استفاده از قاب تخت کم ارتفاع همراه با این تشک ممکن است باعث شود تخت شما خیلی نزدیک به زمین بایستد.

شما نمی خواهید چارچوب تخت آنقدر بالا باشد که داخل و خارج شدن آن سخت باشد. در عین حال، شما نمی خواهید چارچوب تختی را به دست آورید که آنقدر پایین باشد که تشک شما با زمین تماس داشته باشد. پس باید در هنگام خرید به ارتفاع تخت و تشک نیز دقت کنید.

قاب تخت سکویی

این نوع فریم تخت دارای لت های چوبی است که تشک شما را بالا نگه می دارد. اگر به دنبال یک قاب کوچکتر هستید، یک قاب تخت سکویی بخرید. در برخی از تخت ها، ممکن است علاوه بر سکو، به فنر جعبه ای نیاز نداشته باشید. توجه داشته باشید که قاب های تخت پلت فرم معمولاً نسبت به سایر فریم های تخت به زمین نزدیک تر هستند. اگر ظاهری ساده را ترجیح می‌دهید و تشک را دقیقاً روی صفحه‌های قاب قرار می‌دهید، دیگر نیازی به فنر جعبه‌ای نیست.

تخت خواب با محفظه اضافی

بسته به وضعیت زندگی خود، ممکن است به تختی نیاز داشته باشید که عملکردهای متعددی داشته باشد. اگر آپارتمان یا اتاق شما بسیار کوچک است، ممکن است از تختی بهره مند شوید که بتواند وسایل شما را نگه داری کند. یک قاب تخت با فضای ذخیره سازی پایین، فضایی در زیر تخت برای کتاب، لوازم و سایر وسایل خواهد داشت. معمولاً این فضای ذخیره سازی در زیر محلی قرار دارد که تشک خود را در آن قرار می دهید.

این یک گزینه عالی برای اتاق های بدون کمد یا آپارتمان های کوچک است که به طور کلی فضای ذخیره سازی ندارند. حتی می توانید قاب تخت خواب با کشوهای داخلی را خریداری کنید.

رنگ سرویس خواب

یک سرویس خواب با رنگ ها و سبک دکوراسیونی که دوست دارید انتخاب کنید. برای انتخاب آسان تر می توانید از نمونه کار های ما در وب سایت دیدن کنید و سرویس خواب مناسب و دلخواهتان را انتخاب کنید. سعی کنید در مورد آنچه دوست دارید یادداشت برداری کنید. سبک خود را انتخاب کنید و سپس به خرید و مقایسه در فروشگاه های مبلمان و سرویس خواب بروید.

پیدا کردن قیمت مناسب

عجله نکنید. به خودتان زمان بدهید تا سرویس خواب عالی را بخرید. اولین چیزی که می بینید را به سادگی نخرید. شما می خواهید مطمئن شوید که تحقیقات کاملی انجام داده اید. هرچه در خرید عجله بیشتری داشته باشید، احتمال اینکه سرویس خواب خوبی پیدا کنید کمتر می شود.

در خرید آنلاین احتیاط کنید. اگر کاملاً مطمئن نیستید، بهتر است به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.

خرید مقایسه آنلاین را انجام دهید. پس از تست سرویس خواب ها در چندین فروشگاه، به دنبال بهترین قیمت ها به صورت آنلاین باشید. اطمینان حاصل کنید که هزینه های حمل و نقل و ضمانت نامه را در نظر بگیرید. ممکن است قیمتی که به صورت آنلاین محاسبه می‌کنید ارزان‌تر از قیمتی باشد که در فروشگاه ارائه می‌شود، در این صورت می‌توانید به فروشگاه بیایید و درخواست کاهش قیمت کنید.

گیلدار برای شما امکان خرید حضوری و انلاین را فراهم آورده تا در صورتی که از خرید آنلاین اطمینان نداشتید به صورت حضوری و در محل از سرویس خواب ها دیدن نمایید و خریدی مطمعن داشته باشید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید