چگونه یک مبلمان مدرن میان قرن شیک بسازیم؟

دکوراسیون خانه مدرن اواسط قرن در دهه 1950 سرچشمه گرفت. امروزه، بیش از 60 سال بعد، مبلمان با ویژگی‌های طراحی مدرن اواسط قرن همچنان دلپذیر و پیچیده هستند.

پس از جنگ جهانی دوم، خلق و خوی در ایالات متحده و جاهای دیگر شاداب بود، و طراحی های مدرن اواسط قرن منعکس کننده این دیدگاه بود. فضای داخلی خفه کننده سال های قبل از بین رفته بود. پنجره‌های بزرگ‌تر نور طبیعی را می‌پذیرفتند و دکوراسیون کاربردی‌تر و خانواده‌گراتر شد.

طراحان مدرن اواسط قرن تمایل داشتند از قوانین "فرم پیروی از عملکرد" ​​پیروی کنند و از تزئینات سنگین اجتناب کنند و در عین حال روی خطوط نامرتب و ظاهری کم رنگ تمرکز کنند. از نام‌های معروف این دوره می‌توان به فرانک لیود رایت، ایمز، میس ون در روه و برویر اشاره کرد.

در اینجا چند نکته برای افزودن زیبایی شناسی مدرن اواسط قرن به دکوراسیون خانه شما آورده شده است.

1. به دنبال عناصر طراحی نمادین باشید

طرح های ارگانیک و هندسی برجسته ترین مبلمان مدرن اواسط قرن هستند. به دنبال الگوهای جسورانه و مواد طبیعی مانند فلز، چوب و چرم باشید. پاهای باز شده و منحنی های ارگانیک برای  مبل ها  و سایر مبلمان رایج است. زمانی که ایالات متحده مردی را روی ماه قرار داد، تصاویر آینده‌نگر به مسابقه فضایی بازمی‌گردد.

2. با چند قطعه شروع کنید

خطوط تمیز و ویژگی های چند منظوره قطعات مدرن اواسط قرن به خوبی با طرح های مبلمان امروزی ترکیب می شود. ایده خوبی است که فقط با چند مورد مانند  میز کوکتل شروع کنید  زیرا طراحی های مدرن اواسط قرن معمولاً جسورانه و گاهی رنگارنگ هستند.

3. رنگ های خود را محدود کنید

پالت رنگ مدرن اواسط قرن به طور کلی در مقایسه با سلیقه های امروزی روشن و به شدت اشباع شده بود. هنگامی که قطعاتی را به دکوراسیون خود اضافه می کنید، فقط سه یا چهار رنگ را انتخاب کنید و بر رنگ پایه غالب تأکید کنید که باید 60 درصد اتاق شما باشد. اضافه کردن یک قطعه قرمز، فیروزه ای یا زرد می تواند به یک نقطه کانونی تبدیل شود، اما در آن زیاده روی نکنید!

4. گزینه های طراحی مبلمان خود را وزن کنید

خطوط مستقیم و زوایای منحنی نرم مبلمان مدرن اواسط قرن به خوبی با مبلمان خانه امروزی براق ترکیب می شود. انتظار دیدن تزیینات سنگین یا صندلی های روکش روکش دار را نداشته باشید. ساخت چوب رایج است که اغلب با فلز مخلوط می شود.

5. الگوی فرش مدرن اواسط قرن را در نظر بگیرید

اگر می خواهید فوراً حال و هوای مدرن اواسط قرن را به آن اضافه کنید، ساده ترین راه برای انجام این کار این است که فرشی با طرحی انتزاعی انتخاب کنید. قبل از خرید کمی تحقیق کنید یا به نمایندگان فروش با تجربه اعتماد کنید که می توانند شما را در انتخاب فرشی راهنمایی کنند که به ظاهری که می خواهید برسید.

6. اضافه کردن نورپردازی به سبک اواسط قرن

یک لامپ شیک همچنین می تواند به دکوراسیون شما حس مدرن اواسط قرن بدهد. یک لامپ مستقیم انتخاب کنید، یکی با خطوط منحنی یا با شکل هندسی جسورانه. نورپردازی ساخته شده از فلز مانند وسایل سقفی با میله هایی که از مرکز با لامپ های نورده تابش می کنند نیز حس مدرن اواسط قرن را به شما می بخشد.

قطعات مدرن اواسط قرن در مبلمان نشیمن خانه

هنگامی که آماده اید ظاهر شیک و مدرن اواسط قرن را به خانه خود بیافزایید، به صورت آنلاین یا حضوری در نمایشگاه گیلدار می توانید به صورت آنلاین و حضوری اقدام به سفارش نمایید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید