راهنمای خرید مبل برای اولین بار

مبل همه ما به یکی نیاز داریم. انتخاب مبل عالی یکی از مهم ترین کارهایی است که شما به عنوان یک صاحب خانه جدید یا مستأجر جدید انجام خواهید داد. این یک تصمیم ساده نیست، به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا در انتخاب بهترین مبل برای فضا، سلیقه و بودجه به شما کمک کنیم!

فضای خود را اندازه گیری کنید

اولین قدم قبل از اینکه حتی به مبل ها نگاه کنید، اندازه گیری فضای زندگی است. آخرین چیزی که می خواهید این است که مبل رویایی خود را پیدا کنید تا متوجه شوید که در اتاق نشیمن شما بسیار تنگ خواهد بود! طول و عرض اتاق نشیمن خود را اندازه بگیرید و پنجره ها را مشخص کنید. همچنین تکه های مبلمان موجود را که می دانید در فضا وجود دارد را اندازه گیری کنید. به این ترتیب در صورت نیاز می توانید یک مدل مقیاس بندی شده مناسب از فضای خود ترسیم کنید.

اگر در خانه یا آپارتمان قدیمی زندگی می کنید، در و راهرو را نیز اندازه بگیرید! اگر متوجه شوید که دهانه ها به اندازه کافی گشاد نیستند، ممکن است برای وارد کردن مبل خود به فضای مورد نظر مشکل داشته باشید.

انواع مبل ها را در نظر بگیرید

در مرحله بعد، باید نوع مبل راحتی را که فکر می کنید در اتاق شما بهتر کار می کند، در نظر بگیرید. شکل های مبل و پارچه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

شکل مبل

ابتدا باید بین یک مبل بلند سنتی و یک مبل سکشنال تصمیم بگیرید که یک صندلی راحتی برای استراحت ارائه می دهد. مبل های مستطیلی بلند معمولا در اتاق های نشیمن معمولی یا رسمی بهترین کار را دارند. کاناپه های سکشنال یا L شکل در اتاق های خانوادگی یا فضاهای نشیمن معمولی بهتر عمل می کنند. صندلی راحتی برای استراحت، تماشای تلویزیون، چرت زدن یا نشستن مهمانان اضافی عالی است.

پارچه مبل

مبل ها تقریباً در هر پارچه ای زیر نور خورشید قرار می گیرند. اگر بچه دارید یا مستعد ریختن آب هستید، یک مبل با روکش در نظر بگیرید که به راحتی می توان آن را جدا کرد و در صورت نیاز شست. در غیر این صورت، مخمل پنبه ای همیشه یک شرط مطمئن است زیرا می توان آن را نسبتاً بدون زحمت تمیز کرد.

بازوهای مبل

بازوهای گرد معمولا در مبل های سنتی یافت می شوند، در حالی که بازوهای مربعی مشخصه مبل های مدرن و امروزی هستند.

کوسن مبل

وقتی صحبت از پر کردن کوسن مبل می شود، ترکیبی از فوم و پرکننده همیشه انتخاب خوبی است. پرهای پایین ممکن است گران باشند و مبل های فوم معمولاً ناراحت کننده هستند، بنابراین یک ترکیب تعادل عالی بین راحتی و مقرون به صرفه ایجاد می کند. کوسن های مبل همچنین می توانند با تعدادی تزیینات مانند تافت همراه باشند که می توانند ظاهر اتاق نشیمن شما را کاملاً تغییر دهند. مبل های پرزدار با کلاس ظاهری سنتی به اتاق می بخشد.

عمق صندلی

فراموش نکنید که هنگام خرید مبل، عمق صندلی را که ترجیح می دهید، آزمایش کنید. هر چه عمق (فاصله بین لبه بالشتک و جلوی بالشتک پشتی صندلی) بیشتر باشد، فضای بیشتری برای استراحت و دراز کشیدن خواهید داشت. همچنین می توانید مبل راحتی را انتخاب کنید که برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده است!

مبل برای فضاهای کوچک

اگر در فضای کوچکی زندگی می کنید ، ممکن است گزینه های مبل شما محدود باشد، اما ما همچنان توصیه هایی برای شما داریم! مبل‌ها در اندازه‌های کوچک‌تر هستند و سایت‌هایی مانند Wayfair به راحتی می‌توانند حداکثر عرض را برای مبل‌هایی که می‌تواند در فضای شما قرار بگیرد، وارد کنید. فقط بر روی مرتب سازی و فیلتر کلیک کنید، به ابعاد کلی بروید، و عرض کلی خود را به حداکثر اینچ که در فضای شما قرار می گیرد، بکشید.

از خرید صندلی عاشقانه و تغییر کاربری آن به عنوان مبل اصلی خودداری کنید. صندلی های عاشقی می توانند بسیار تنگ باشند و قرار نیست به عنوان مبل اصلی عمل کنند! اگر قلب شما روی یک سکشنال تنظیم شده است، از این لیست سکشنال ها برای اتاق های نشیمن کوچک انتخاب کنید .

از کجا مبل خرید کنیم

ما لیستی از بهترین مارک های مبل برای خرید ایجاد کردیم تا پیدا کردن مبل رویایی خود را آسان تر کنیم! همچنین می‌توانید مبل‌ها را در اکثر فروشگاه‌های اصلی دکور و مبلمان منزل در ایالات متحده پیدا کنید:

مبل هایی به سبک طراحی داخلی

ما در مورد چندین سبک مبل مختلف برای بسیاری از سبک های طراحی داخلی نوشته ایم . در زیر تعدادی از راهنماهای سبک مبل مورد علاقه ما را بررسی کنید.

  • مبل های ساحلی
  • مبل های اسکاندیناوی
  • مبل های مدرن میانه قرن
  • مبل های کانتری فرانسوی
  • مبل های خانه های کشاورزی
  • مبل های سنتی
  • مبل های کانتری انگلیسی
  • مبل های مدرن
  • مبل های مدرن
  • مبل های رنگی

رنگ مبل مهم است، و ما در اینجا برخی از داغ ترین ترندهای مبل را بر اساس رنگ برای شما محدود کرده ایم!

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید