6 دلیل برای اینکه اتاق نشیمن شما به یک میز مبل نیاز دارد

چرا میزهای قهوه باید همه توجه را به خود جلب کنند؟ با این نکات آسان به فضای پشت مبل خود کمی عشق تزئینی بدهید.

به جای لامپ های مشابه در دو انتهای میز مبل، یک لامپ را با یک گلدان با وزن و اندازه یکسان تنظیم کنیدهنگام انتخاب میز، حتماً ارتفاع را در نظر داشته باشید. کنسولی به بلندی مبل شما باعث می شود نور لامپ روی مواد مطالعه و هر چیزی که در دسترس است بتابد.

1.علاقه می افزاید

با یک میز مبل به اتاق نشیمن خود علاقه و عمق بیشتری بدهیدسبکی تاریک و مدرن، با تضاد رنگ مبل سفید روشن چشم شما را به خود جلب می کنداضافه شدن این قطعه همچنین لایه دیگری از دکوراسیون را اضافه می کند و کل اتاق را در کنار هم و از نظر بصری جالب تر می کند.

2.دعوت کننده 

اتاق نشیمن گاهی اوقات ممکن است احساس کند که از هم جدا شده است، اما یک میز مبل می تواند به عنوان یک عنصر پذیرایی برای مهمانان عمل کنداز میز به عنوان فضای نمایشی برای ظروف آب نبات یا کتاب های مورد علاقه استفاده کنیدگلدان های فلزی منطبق بر روی این میز عنصری متقارن به فضای التقاطی می بخشد .

3.ذخیره سازی

میز مبل می تواند یک امتیاز بزرگ برای ذخیره سازی باشدبرای فضای بیشتر، سبدهایی را زیر کنسول اضافه کنید تا پرتاب ها و بالش های اضافی را به طور مرتب نگهداری کنیدهنگام انتخاب سبدهای خود، با در نظر گرفتن ارتفاع و عرض میز خود از تناسب مناسب اطمینان حاصل کنید.

4. صندلی اضافی

از مزایای میزهای مبل به خصوص در مورد میزبانی از مهمانان نهایت استفاده را ببریداگر یک گردهمایی بزرگ در خانه خود دارید، به تمام صندلی هایی که می توانید تهیه کنید نیاز خواهید داشتزیر میز مکان مناسبی برای قرار دادن مدفوع تا زمانی است که مورد نیاز باشد.

5. فضای نمایش

به خود مکان های بیشتری برای نمایش کتاب ها و لوازم مورد علاقه خود بدهیددر اینجا، اتاق نشیمن به طور متقارن متعادل است و میز مبل، نقطه کانونی واقعی در مرکز را بازتاب می دهدتضاد بین روکش چوب غنی و تزئینات واضح به برجسته کردن اشیا کمک می کند.

6.فضای خالی را پر کنید

یکی از اساسی ترین کاربردهای میز مبل، پر کردن فضای خالی استبدون آن، یک اتاق ممکن است دارای مناطق بزرگی باشد که به فضای مرده تبدیل می شوددر اینجا، جدول اضافی به ادامه داستان رنگ در سراسر اتاق کمک می کند و امکان شخصی سازی بیشتر با دکوراسیون را فراهم می کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید