6 نشانه که زمان آن رسیده است که یک کاناپه جدید داشته باشید

اتاق و تخته

نمی توان فهمید که یک کاناپه چقدر برای زندگی روزمره شما اهمیت دارد. این پایه و اساس پالت طراحی اتاق نشیمن شما ، محل تجمع دوستان و خانواده شما برای لذت بردن از زمان با کیفیت، و مکانی راحت برای استراحت پس از یک روز طولانی است. متأسفانه آنها برای همیشه دوام نمی آورند.

یک مبل باکیفیت باید سال‌ها در شرایط خوبی باقی بماند .  به طور متوسط بین هفت تا 15 سال - اما چگونه می‌دانید که زمان تمام شده است؟ چه کاناپه شما دیگر متناسب با سبک یا فضای شما نباشد، یا به سادگی روزهای بهتری را دیده باشید، علائم هشدار دهنده زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

با کمک چند متخصص، ما شش نشانه را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم که نشان می‌دهد زمان آن فرا رسیده است که کاناپه فعلی خود را رها کنید و به ارتقاء بپردازید. امیدواریم که برای سال‌ها (و سال‌های آینده) آن را دوست داشته باشید.

کاناپه شما دیگر برای نیازهای شما کار نمی کند

اگر روزهای خوب قدیمی شب‌های انفرادی که روی کاناپه می‌پیچیدند، گذشته است و شاید آنها را با زانو زدن نوزاد و میزبانی از مهمان‌های شبانه عوض کرده باشید به کاناپه‌تان نیاز دارید که به روش‌های مختلف کار کند.

میونا میجیک، طراح ارشد مبلمان والیو ، می‌گوید: «چیدمان صندلی که زمانی برای واحه‌ی شما مناسب بود، اکنون به یک بازی استراتژی تبدیل شده است، چگونه می‌توان همه را به راحتی برای شب فیلم خانوادگی جا داد . ارتقاء را به یک مبل سکشنال یا مدولار در نظر بگیرید تا نیازهای همه کاره خانواده بزرگ خود را برآورده کند. به صندلی های مدولار مانند بازی لگو فکر کنید. شما می توانید هر شکلی را که برای شما مناسب تر است بسازید.

این به سادگی راحت نیست

هدف اصلی یک کاناپه این است که مکانی راحت برای نشستن، پاهای خود را بالا بزنید و از شب فیلم خانوادگی لذت ببرید. اگر بعد از یک کاناپه کمر درد دارید، وقت آن رسیده که به خرید مبلمان بروید.

Andrea Rathborne، مدیر خلاقانه طراحی محصول Article ، پیشنهاد می‌کند این سوال را از خود بپرسید: «آیا کاناپه شما باعث می‌شود که بخواهید ساعت‌ها – یا روزها – بمانید یا توده‌هایی در بالشتک‌های صندلی، قاب یا پاهای شکسته و صندلی ناهموار وجود دارد. ؟"

هیچ کس بالشتک های مبل ناهموار و ناهموار را دوست ندارد - این واضح است - اما در نظر بگیرید که آیا فریم کلی برای شما هم کار می کند. اگر بازوها خیلی گشاد باشند، صندلی خیلی عمیق (یا به اندازه کافی عمیق نباشد)، یا پشتی خیلی عمودی باشد، همه اینها باعث ایجاد یک تجربه ناخوشایند مبل می شود.

صداهای ترک خوردگی را می شنوید

Jenon Bailie، مدیر بازرگانی و طراحی در Room & Board ، می‌گوید: «صداهای ترک خوردن یا ترکیدن نشانه‌ای از این است که قاب چوبی مبل شما یا فنرها یا تارهای روی عرشه صندلی آسیب دیده است. این نه تنها می تواند بر توانایی شما برای نشستن و استراحت تأثیر بگذارد - فنرهای پوک و سطوح ناهموار با راحتی همراه نیستند - بلکه به طور بالقوه می تواند ناامن باشد. زمان ارتقا.

اتاق و تخته

پس از جابجایی، کاناپه قدیمی شما با فضای جدید شما مناسب نیست

کاپور می گوید: «انتقال به خانه جدید فرصتی عالی برای ارزیابی مبلمانی است که شما را احاطه کرده است. به احتمال زیاد، فضای جدید شما شامل چالش‌های طراحی و نسبت‌های چیدمان متفاوتی نسبت به فضای فعلی شما خواهد بود - یک اتاق نشیمن طولانی و لاغر، شاید یا ورودی‌هایی که به سختی کار می‌کنند. مبل قدیمی شما ممکن است به سادگی برای خانه جدید شما مناسب نباشد یا مناسب نباشد.

نکته

به عنوان یک قاعده کلی، حداقل سه فوت در اطراف و پشت مبل خود را برای پیاده روی و 12 تا 18 اینچ بین مبل و میز قهوه خود قرار دهید. این بهترین جریان را ایجاد می کند و شما را از ضربه زدن زانوها به گوشه های تیز باز می دارد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید