چگونه فضای اتاق غذاخوری خود را انتخاب کنیم

منطقه غذاخوری شما بسیار بیشتر از میز و صندلی است. به احتمال زیاد مکانی برای فعالیت های مختلف در طول روز استدر اینجا چند نکته اساسی برای برنامه ریزی فضای ناهار خوری خود آورده شده است تا آن را کاربردی، راحت و به سبکی طراحی کنید که احساس کنید در خانه هستید!

 

میز ناهارخوری مورد علاقه خود را انتخاب کنید

ابتدا در نظر بگیرید که چند نفر می خواهید بنشینیداگر فضای زیادی ندارید، میز قابل افزایش را امتحان کنیدسپس شکل را در نظر بگیرید. آیا باید به سمت گرد، مستطیل یا بیضی بروید؟ این همه به اندازه و شکل اتاق شما بستگی دارددر نهایت، آنچه را که سر میز اتفاق می افتد در نظر بگیرید - آیا از آن برای وعده های غذایی معمولی، مناسبت های جشن، کار در خانه، مطالعه، مرتب سازی یا موج سواری استفاده می کنید؟ ماده ای را انتخاب کنید که برای سال های آینده با سبک زندگی شما سازگار باشد.

 

یک صندلی راحت پیدا کنید

صندلی های روکش دار را ترجیح می دهید یا بدون روکش؟ و در مورد تاشو، انباشته شدن یا میکس و تطبیق چطور؟ همه چیز به نیازهای شما، سطح راحتی ترجیحی و سبکی که دوست دارید بستگی داردروکش های قابل تعویض به راحتی قابل شستشو، تعویض یا تعمیر هستند و همچنین راهی سریع برای به روز رسانی استایل شما ارائه می دهندبرای مواقعی که نیاز دارید چند مدفوع دیگر را دور میز بفشارید، چند مدفوع اضافی یا یک نیمکت اضافه کنید.

 

قسمت غذاخوری خود را با یک فرش پر کنید

محل غذاخوری خود را با فرشی که به راحتی تمیز می شود تکمیل کنید تا بتوانید فوراً نشت مواد غذایی را پاک کنیدهمچنین حس گرما را به شما اضافه می کند و عملکرد خوبی در کاهش صدا داردمطمئن شوید که بافته شده و بادوام است و به خاطر داشته باشید که قسمت فرش شده باید به اندازه ای باشد که میز و همه صندلی ها را در خود جای دهد تا به لبه آن گیر نکنند.

 

فضا را با نور تنظیم کنید

بنابراین هنگام جستجوی لامپ های جدید برای ناهارخوری خود به چه چیزی باید فکر کنید؟ فرم، شکل و مواد را در نظر بگیریدهمچنین راحتی استفاده از روشنایی هوشمند را در نظر بگیرید تا فوراً فضای مناسب را برای هر مناسبت ایجاد کنیدبه دنبال نوری باشید که رنگ های مناسب را بازتولید کند، از تابش خیره کننده جلوگیری کند و انجام بسیاری از فعالیت های مختلف را روی میز ممکن می سازدآیا شما مشغول به کار هستید، یا در حال برنامه ریزی یک وعده غذایی عاشقانه برای دو نفر هستید؟ برای هر نیاز و فعالیتی چراغی وجود دارد.

 

فضای ذخیره سازی خود را متناسب با فعالیت های خود برنامه ریزی کنید

ذخیره سازی هوشمند در ایجاد انعطاف پذیری و پشتیبانی از همه چیزهایی که در اطراف میز می گذرد یک قهرمان واقعی استبازی یک نفره، واحدهای قفسه بندی یا کابینت - همگی با میز و صندلی های ما مطابقت دارند، مکان غذاخوری شما را در طول روز کاربردی می کنند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید