علم خواب

علم خواب:

خواب خوب شب به همان اندازه به عنوان ورزش منظم همراه با یک رژیم غذایی سالم مهم است. خوب خوابیدن مستقیماً باعث افزایش سلامت روحی و جسمی و کیفیت زندگی بیداری ما می شود. بی خوابی می تواند آسیب جدی به انرژی روز ، بهره وری ، تعادل عاطفی و حتی وزن ما وارد کند.

با این حال بسیاری از ما مرتباً برای به دست آوردن خواب مورد نیاز شبانه خود را پرت می کنیم و چرخش می کنیم. یک راه حل وجود دارد. ایجاد تغییراتی ساده اما فعال در عادات خواب و کیفیت تختخواب می تواند تأثیر بسزایی در خوب خوابیدن ما داشته باشد ، در تمام طول روز احساس تیز بینی ، تعادل عاطفی و پر انرژی داشته باشید.

بی خوابی و معایب آن

بیدار شدن از خواب در طول شب بسیار بیشتر از این است که شما را خسته کند. مغز ما آنقدر تیز نیست. ما تمایل داریم همه چیز را به راحتی فراموش کنیم. غذا به درستی هضم نمی شود و هم چنین راه حل مشکلات سلامتی مانند چاقی است.

اختلال در خواب و اختلالات خواب همچنین با میزان زیادی از مشکلات روحی و جسمی مانند افسردگی ، اختلال شناختی و بیماری های قلبی ، اختلال در عملکرد بدنی و مرگ و میر همراه است.

دلایل بی خوابی

پس از آگاهی از مضرات کمبود خواب ، لازم است که علل شب های بی قرار را کشف و برای کاهش خطرات سلامتی بر روی آن کار کنیم. افزایش رقابت و رقابت برای زندگی بهتر مردم را بی قرار کرده است.

رنج ناشی از برخی از مشکلات جسمی یا روحی یکی از دلایل بی خوابی است. اما اگر مطمئن هستید که از نظر جسمی متناسب و آرام هستید و از نظر ذهنی آرام هستید و همچنان قربانی بی خوابی هستید ، مشکل ممکن است در انتخاب تخت باشد.

تشک اشتباه یا تشکی که خیلی قدیمی است - می تواند دلیل ایجاد بیش از حفره در گردن یا کمردرد شما باشد و از این رو راه را برای خواب نامناسب فراهم می کند.

خرید تشک مناسب اولین مرحله برای خواب آرام و سبک زندگی سالم است. تختخواب کامل باعث راحتی بیشتر ، چیدمان مناسب ستون فقرات ، توزیع مناسب وزن در هنگام خواب می شود و از این رو راحتی مطلوب را فراهم می کند و از درد بدن جلوگیری می کند تا صبح جوان شوید.

نقش یک تشک با کیفیت خوب در یک خواب سالم

در کنار تغذیه خوب و ورزش ، خواب به عنوان یک عامل مهم در سلامتی نیز شناخته می شود.

برای دستیابی به خواب با کیفیت خوب ، به موارد زیر نیاز دارید:

1. بدن شما باید به خوبی حمایت شود بدون اینکه به شانه ، مچ پا ، دنده و سایر اعضای بدن شما فشار وارد شود.

2. ستون فقرات شما باید با بقیه اعضای بدن مطابقت داشته باشد و

3. وزن بدن شما باید به خوبی سطح خواب را توزیع کند

تشک ایده آل غالباً کف حافظه متوسط ، لاتکس یا فنر کوئل است تا اطمینان حاصل شود که به خوبی پشتیبانی می شوید. در عین حال ، تشک ایده آل کوسن و مخمل خواب دار کافی را نیز فراهم می کند تا احساس راحتی کنید.

بهترین تشک یک تسهیل کننده عالی برای خواب با کیفیت است. به نوبه خود ، خواب با کیفیت یکی از ارکان سلامتی عالی است. این شاید بهترین راه برای مشاهده اتصال تشک سلامتی باشد. بنابراین فقط به دلیل کمبود وقت و بودجه وسوسه نخواهید کرد که روی یک تشک کاملا ایده آل چرت بزنید. یک تختخواب مناسب می تواند به شما در کاهش وزن ، بهبود حافظه و افزایش طول عمر کمک کند. بنابراین نباید به این فکر کنیم که خواب خوب بگذاریم.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید