5 دلیل که تخت های قابل تنظیم فقط برای افراد مسن نیست

تابحال متوجه شده اید که صندلی های تختخواب چقدر دنج هستند؟ آنها مدتهاست که یک اتاق نشیمن هستند و دلیل خوبی هم دارد! هیچ چیز راحتی از این نیست که بتوانید موقعیت خود را کاملاً برای تجربه نهایی تماشای فیلم تنظیم کنید. این روزها تکیه گاه های اتوماتیک حتی در سینما شروع به ظهور می کنند!

آیا می دانید با یک تختخواب قابل تنظیم می توانید همان سطح راحتی را به اتاق خواب وارد کنید ؟ بسیاری از مردم بر این باورند که تختخواب های قابل تنظیم فقط برای افراد مسن یا کم تحرک است ، اما در واقع همه می توانند از داشتن یک تختخواب قابل تنظیم در اتاق خواب بهره مند شوند.

در اینجا 5 دلیل اصلی ما وجود دارد که چرا شما باید یک تختخواب قابل تنظیم خریداری کنید و چرا که آنها فقط برای افراد مسن نیست.

 

سبک معاصر

قبل از اینکه تصور کنید تختخوابهای نامناسب بیمارستان با دکوراسیون شما درگیر شده اند ، باید به شما بگوییم که طیف وسیعی از تختخواب های قابل تنظیم ما با در نظر گرفتن اتاق خواب های مدرن طراحی شده اند. تختخواب های قابل تنظیم برای مصارف خانگی به گونه ای طراحی شده اند که به زیبایی با فضاهای معاصر درآمیخته ، زیبا و محجوب هستند.

مدل های امروزی اغلب می توانند با سر تخته سفارشی شوند ، یا حتی می توانند در داخل یا بالای یک قاب تخت قرار بگیرند تا ظاهری یکپارچه داشته باشد. به دور از تختخوابهای دارای نرده و سیم که شاید بخاطر داشته باشید ، طراحی و مکانیک تختخوابهای قابل تنظیم بسیار طولانی بوده است. امروزه بیشتر تخت های قابل تنظیم حداقل از دو نقطه کار می کنند - زیر سر و زانوها و مکانیک ها به طور مرتب در زیر پایه پنهان می شوند. موقعیت تخت را می توان اغلب با کنترل از راه دور یا سیمی تنظیم کرد.

طیف وسیعی از ویژگی ها

اکثر تختخواب های مدرن قابل تنظیم برای بهبود راحتی و راحتی از یک سری ویژگی های چشمگیر برخوردار هستند. شما ممکن است انتظار داشته باشید که قابلیت تنظیم دو طرفه را داشته باشید تا به زوج هایی با نیازها و ترجیحات مختلف اجازه دهید کناره های تخت خود را به طور مستقل کار کنند.

به این معنی که وقتی صحبت از راحتی می شود هیچ مصالحه ای انجام نشود! بسته به مدل ، ویژگی هایی مانند تنظیمات ماساژ ، تنظیمات خروپف ، پشتیبانی از کمر و پشتیبانی از سر و گردن را برای زمانی که به صورت ایستاده در تخت نشسته اید پیدا خواهید کرد.

 

سلامتی

برای تجربه کمر درد یا مشکلات تنفسی لازم نیست سالمند باشید. تختخواب های قابل تنظیم می توانند طیف وسیعی از نگرانی های مربوط به سلامتی را کاهش دهند زیرا می توانند برای بالا بردن مناطق خاصی از بدن تنظیم شوند. یکی از رایج ترین دلایل افراد برای جستجوی گزینه های تختخواب قابل تنظیم این است که آنها کمر درد را تجربه می کنند.

تراز نامناسب ستون فقرات می تواند شما را دچار درد کند ، بجای اینکه صبح بخوابید و آرام باشید ، با کمر دردناک بیدار می شوید. یک تختخواب قابل تنظیم تضمین می کند که تشک شما هر شب کاملاً با خطوط بدن شما متناسب است و می تواند به شما در کاهش فشردگی قسمت فوقانی ، میانی و پایین کمر کمک کند.

برای کسانی که از آپنه خواب یا سایر مشکلات تنفسی رنج می برند ، یک گزینه قابل تنظیم نیز می تواند بسیار مفید باشد. این بدان دلیل است که اغلب به افرادی که از مشکلات تنفسی رنج می برند توصیه می شود سر خود را بالا ببرند. بسیاری از افرادی که از مشکلات تنفسی رنج می برند ، خود را جمع می کنند تا بالش ها را امتحان کنند و راحت شوند ، تختخواب قابل تنظیم کار را بسیار راحت تر می کند!

حتی اگر از مشکلات مزمن تنفسی رنج نمی برید ، برخی ممکن است خوابیدن با سر بالا راحت تر باشد (و خروپف را کاهش می دهد). این یک راه حل عالی برای کسانی است که با آلرژی دست و پنجه نرم می کنند یا با فشار در سینوس ها فشار روبرو می شوند زیرا مجاری هوایی سایر نگرانی های بهداشتی که می توانند برطرف شوند عبارتند از: تورم یا مشکلات گردش خون ، آرتروز و ریفلاکس اسید.

آنها همچنین یک گزینه عالی برای کسانی هستند که از جراحی های بزرگ بهبود می یابند زیرا دستیابی به موقعیت های خواب توصیه شده توسط متخصص پزشکی برای کمک به بهبود و بهبودی آسان است.

آسایش

سن شما مهم نیست ، یک خواب راحت در شب یک ضرورت است. داشتن خواب با کیفیت برای سلامتی شما ضروری است ، بیشتر بزرگسالان به طور متوسط هر شب به هفت تا نه ساعت زمان نیاز دارند و با این حال بسیاری از افراد بسیار کمتر از این زمان می گیرند. اگر شما یکی از ایرانی ها هستید که در طول شب از خواب بیدار می شوند زیرا تشک یا بالش شما ناراحت کننده نیست (طبق گزارش اتاق خواب ما) سپس یک تختخواب قابل تنظیم دقیقاً همان چیزی است که شما از دست می دهید.

تخت های قابل تنظیم فوق العاده همه کاره هستند و به شما کمک می کنند هر شب بهترین خواب شب را داشته باشید. هیچ دو روز یکسان نیست و بنابراین تشک شما نیز نباید باشد. محیط خواب خود را با نیازهای روز تنظیم کنید. درد بیشتر از این معمول است. تشک خود را قالب بزنید تا فشار شما کاهش یابد. اشتراک با یک شریک زندگی طرفین را برای خواب راحت شبانه به طور مستقل تنظیم کنید که هر دو از آن لذت خواهید برد!

 

عملکرد

یکی از بهترین موارد در مورد تختخواب های قابل تنظیم این است که آنها برای اتاق خواب مدرن طراحی شده اند. در گذشته ، اتاق های خواب به سادگی فضایی برای خوابیدن بودند اما نحوه استفاده ما از فضا با گذشت زمان تغییر کرده است. خواسته های سبک زندگی مدرن ما اغلب به این معنی است که اتاق خواب به عنوان فضای مطالعه ، محل کار اداری یا منطقه ای برای قرار دادن پا بعد از یک روز طولانی دو برابر می شود.

تخت های قابل تنظیم را می توان به راحتی بلند کرد تا بتوانید از لپ تاپ خود کار کنید ، تلویزیون تماشا کنید ، ماساژ بگیرید یا رمان مورد علاقه خود را بخوانید. با توجه به اضافه کردن یک تختخواب قابل تنظیم به اتاق خواب از متخصصان اتاق خواب اطلاعات بیشتری کسب کنید .

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید